Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS - BIZTONSÁGOS ÉRINTÉSMENTES KÉZBESÍTÉS

Szeretnénk vásárlóik számára a lehető legbiztonságosabbá tenni a csomagkézbesítés folyamatát, ezért szállító partnerünknél, a GLS futárszolgálatnál kértük csomagjainkra az aláírás nélküli, azaz érintés nélküli kézbesítés bevezetését.
Felhívjuk figyelmedet, hogy ezen óvintézkedések az utánvételes fizetést (a futárnál történő készpénzes és bankkártyás fizetést) nem érintik.
A még biztonságosabb kiszállítás érdekében, kérjük, válaszd rendeléskor a bankkártyás vagy a banki átutalásos fizetés lehetőségét!


Webáruházunkban nincs lehetőség személyes átvétellel történő rendelésre.
Megrendelésed házhozszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A kézbesítésre a megrendelés leadásától számított 1-2 munkanapon belül kerül sor!

A kiszállítás díja minden esetben INGYENES!

Miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak, a futárszolgálat e-mailen kiértesít a küldemény várható érkezéséről, és az esetlegesen fizetendő utánvét összegéről. Ezt követően az esetleges szállítási időpont módosítását is a futárszolgálattal tudod egyeztetni, az e-mailben szereplő csomagszámodra hivatkozva.

GLS futárszolgálat elérhetőségei (munkanapokon 7.00 - 20.00):
Telefon: 06-29-88-67-00*
Mobil: +36 20 890-0660*
E-mail: info@gls-hungary.com
*Nem emelt díjas telefonszám

GLS CSOMAGPONT 

A kiszállítás díja minden esetben INGYENES!

A megrendelésedet kényelmesen, a saját időbeosztásod szerint veheted át a GLS több mint 800 CsomagPontjának egyikén. 
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, és a legtöbb hosszú nyitvatartással üzemel, sőt akár hétvégén is átveheted a megrendelt termékeket.

Itt tudod megnézni, melyik csomagpont lenne számodra a legideálisabb: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses


FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

1. Banki átutalás (előre bankszámlára):

Amennyiben ezt a fizetési módot választod, akkor kérjük, hogy a rendelésed végösszegét a visszaigazolástól számított 3 napon belül utald át a bankszámlánkra.  A megrendelésed feldolgozását az összeg beérkezését követően tudjuk elindítani.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: Molnár Andrea E.V.
Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.
Kedvezményezett számlaszáma: 11773119-00225399
Kedvezményezett adószáma: 68743022-1-43

Kérjük, hogy a közlemény rovatba tüntesd fel a megrendelés számodat!

2. Bankkártyás fizetés a SimplePay rendszerén keresztül:

A SimplePay felületén gyorsan, biztonságosan és kényelmesen fizethetsz.
A webáruházunk minden esetben automatikus értesítést küld a sikeres fizetésről, illetve arról is, ha valamilyen oknál fogja a kifizetésed még sem sikerült volna.

3. Fizetés utánvéttel a futárnak:

Amennyiben a megrendelésed értékét a csomagod kézhezvételekor a futárnál szeretnéd kiegyenlíteni, akkor ezt a fizetési módot válaszd!
A futárnál lehetőséged van készpénzes, illetve bankkártyával történő fizetésre is.
Figyelem, az utánvétes fizetési mód választása esetén a rendszer 500 Ft utánvét beszedési díjat számít fel! Amennyiben nem szeretnél utánvét beszedési díjat fizetni, úgy kérjük, válaszd a banki átutalás vagy az online SimplePay fizetési lehetőségek egyikét.


VISSZAKÜLDÉS ÉS CSERE

A webáruházunkban megrendelt termékekre 99 napig visszaküldési- és cseregaranciát vállalunk!

Milyen esetben élhetsz vele?

  • ha megkaptad a terméket, de valamilyen okból nem vagy elégedett, és szeretnél elállni a vásárlástól
  • ha a rendelt termék színe, vagy esetleg a mérete, nem olyan, mint képzelted, és kiszeretnéd cserélni azt egy másik termékre

Hogyan érvényesítheted a visszaküldési garanciát?

  • visszaküldési igényedet minden esetben jelezd felénk telefonon vagy e-mailen, mi pedig 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot
  • 1-2 munkanapon belül a saját költségünkön kiküldünk egy futárt a veled előre leegyeztetett napra és címre, aki elhozza tőled a terméket/termékeket
  • a csomag visszaérkezését követően ellenőrizzük a terméket/termékeket, és ezt követően az általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a vételárat

Hogyan érvényesítheted a cseregaranciát?

  • csereigényedet minden esetben jelezd felénk telefonon vagy e-mailen, mi pedig 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot
  • 1-2 munkanapon belül a saját költségünkön kiküldünk egy futárt a veled előre leegyeztetett napra és címre, neked csak a termékek vételára közötti esetleges különbözetet kell fizetned
  • ha olcsóbb terméket választasz, az általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a különbözetet
  • csere esetén a futár már a cseretermékkel érkezik hozzád, és az átadással egyidejűleg hozza el a visszaküldeni kívánt terméket, így megspórolva neked a felesleges várakozást

Mit jelent pontosan a 99 nap?

A visszaküldési- és cseregaranciával a termék átvételétől számított 99 naptári napig élhetsz! 

A 99 napos visszaküldési-és csere garancia csak abban az esetben érvényesíthető, ha a terméket ugyanolyan állapotban küldöd vissza, mint amilyen kaptad, és ennek részét képezi az eredeti címke is. 

Láthatóan használt, tisztított, vagy eltávolított címkéjű termék esetében a törvény által előírt 14 napon belül van lehetőséged az elállásra, ekkor azonban a használat, illetve hiány mértékétől függően arányosan csökkenthető a visszautalt összeg.

Keresés