Szállítás és fizetés
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS - BIZTONSÁGOS ÉRINTÉSMENTES KÉZBESÍTÉS
Szeretnénk vásárlóik számára a lehető legbiztonságosabbá tenni a csomagkézbesítés folyamatát, ezért szállító partnerünknél, a GLS futárszolgálatnál kértük csomagjainkra az aláírás nélküli, azaz érintés nélküli kézbesítés bevezetését.
Felhívjuk figyelmedet, hogy ezen óvintézkedések az utánvételes fizetést (a futárnál történő készpénzes és bankkártyás fizetést) nem érintik.
A még biztonságosabb kiszállítás érdekében, kérjük, válaszd rendeléskor a bankkártyás vagy a banki átutalásos fizetés lehetőségét!
Webáruházunkban nincs lehetőség személyes átvétellel történő rendelésre.
Megrendelésed házhozszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A kézbesítésre a megrendelés leadásától számított 1-2 munkanapon belül kerül sor!
A kiszállítás díja minden esetben INGYENES!
Miután átadtuk csomagodat a futárszolgálatnak, a futárszolgálat e-mailen kiértesít a küldemény várható érkezéséről, és az esetlegesen fizetendő utánvét összegéről. Ezt követően az esetleges szállítási időpont módosítását is a futárszolgálattal tudod egyeztetni, az e-mailben szereplő csomagszámodra hivatkozva.
GLS futárszolgálat elérhetőségei (munkanapokon 7.00 - 20.00):
Telefon: 06-29-88-67-00*
Mobil: +36 20 890-0660*
E-mail: info@gls-hungary.com
*Nem emelt díjas telefonszám
GLS CSOMAGPONT
A kiszállítás díja minden esetben INGYENES!
A megrendelésedet kényelmesen, a saját időbeosztásod szerint veheted át a GLS több mint 800 CsomagPontjának egyikén.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, és a legtöbb hosszú nyitvatartással üzemel, sőt akár hétvégén is átveheted a megrendelt termékeket.
Itt tudod megnézni, melyik csomagpont lenne számodra a legideálisabb: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
1. Banki átutalás (előre bankszámlára):
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, akkor kérjük, hogy a rendelésed végösszegét a visszaigazolástól számított 3 napon belül utald át a bankszámlánkra. A megrendelésed feldolgozását az összeg beérkezését követően tudjuk elindítani.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett neve: Molnár Andrea E.V.
Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.
Kedvezményezett számlaszáma: 11773119-00225399
Kedvezményezett adószáma: 68743022-1-43
Kérjük, hogy a közlemény rovatba tüntesd fel a megrendelés számodat!
2. Bankkártyás fizetés a SimplePay rendszerén keresztül:
A SimplePay felületén gyorsan, biztonságosan és kényelmesen fizethetsz.
A webáruházunk minden esetben automatikus értesítést küld a sikeres fizetésről, illetve arról is, ha valamilyen oknál fogja a kifizetésed még sem sikerült volna.
3. Fizetés utánvéttel a futárnak:
Amennyiben a megrendelésed értékét a csomagod kézhezvételekor a futárnál szeretnéd kiegyenlíteni, akkor ezt a fizetési módot válaszd!
A futárnál lehetőséged van készpénzes, illetve bankkártyával történő fizetésre is.
Figyelem, az utánvétes fizetési mód választása esetén a rendszer 500 Ft utánvét beszedési díjat számít fel! Amennyiben nem szeretnél utánvét beszedési díjat fizetni, úgy kérjük, válaszd a banki átutalás vagy az online SimplePay fizetési lehetőségek egyikét.
VISSZAKÜLDÉS ÉS CSERE
A webáruházunkban megrendelt termékekre 99 napig visszaküldési- és cseregaranciát vállalunk!
Milyen esetben élhetsz vele?
- ha megkaptad a terméket, de valamilyen okból nem vagy elégedett, és szeretnél elállni a vásárlástól
- ha a rendelt termék színe, vagy esetleg a mérete, nem olyan, mint képzelted, és kiszeretnéd cserélni azt egy másik termékre
Hogyan érvényesítheted a visszaküldési garanciát?
- visszaküldési igényedet minden esetben jelezd felénk telefonon vagy e-mailen, mi pedig 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot
- 1-2 munkanapon belül a saját költségünkön kiküldünk egy futárt a veled előre leegyeztetett napra és címre, aki elhozza tőled a terméket/termékeket
- a csomag visszaérkezését követően ellenőrizzük a terméket/termékeket, és ezt követően az általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a vételárat
Hogyan érvényesítheted a cseregaranciát?
- csereigényedet minden esetben jelezd felénk telefonon vagy e-mailen, mi pedig 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot
- 1-2 munkanapon belül a saját költségünkön kiküldünk egy futárt a veled előre leegyeztetett napra és címre, neked csak a termékek vételára közötti esetleges különbözetet kell fizetned
- ha olcsóbb terméket választasz, az általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a különbözetet
- csere esetén a futár már a cseretermékkel érkezik hozzád, és az átadással egyidejűleg hozza el a visszaküldeni kívánt terméket, így megspórolva neked a felesleges várakozást
Mit jelent pontosan a 99 nap?
A visszaküldési- és cseregaranciával a termék átvételétől számított 99 naptári napig élhetsz!
A 99 napos visszaküldési-és csere garancia csak abban az esetben érvényesíthető, ha a terméket ugyanolyan állapotban küldöd vissza, mint amilyen kaptad, és ennek részét képezi az eredeti címke is.
Láthatóan használt, tisztított, vagy eltávolított címkéjű termék esetében a törvény által előírt 14 napon belül van lehetőséged az elállásra, ekkor azonban a használat, illetve hiány mértékétől függően arányosan csökkenthető a visszautalt összeg.